3 augusti 2012

En dag på landet!

 
En morgonpromenix i finaste av väder började dagen men sen satte jag mig i bilden och drog iväg mot Norra skärgården. Dags att besöka Lilla.u & Co på deras paradis ö.
 
Såg stället när de precis köpt det och nu har det hänt massor så jag var ju tvungen att åka dit och se med egna ögon. Så härligt att se, så fint och jag förstår att de åker hit så ofta de bara kan!
 
En sillunch, fem tusen myggbett, babbel och kaffe innan vi gick ner till bryggan för bad och mera babbel.
 
 
Vi instagrammar och lägger på alla möjliga filter och vips så är vi med i en tandcrems reklam!
 
Halloj hörde vi och där kom Moroten & co!
 
Hurra för härliga vänner.
 
Hem för att fixa middag och babbla förstås, nu adderade vi lite vin och då rullar orden om möjligt ännu snabbare!! And let me tell you, de rullar snabbt utan vin oxå.
 
 
Ett bord fyllt av läckerheter dukades upp och vi njöt av varendaste tugga...
 
 
 Efterrätt blev en klassiker denna sommar....
 
Hittepåpavlova
 
 
och när jag tar bilden så tar Moroten en bild av mig...
 
bloggerska in action
 
 
 
Vilken härlig dag och kväll vi hade, mina fina fina vänner och jag. Saknade Maken som verkligen borde ha varit med denna kväll.
 
 
lilla.u

Lotta. Vi saknar dig redan.
Puss.

Svar: Och jag saknar er...tack finaste för en underbar dag och kväll! Ni rockar och får första pris i vänskap! Puss
KALAS LOTTA

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress