2 februari 2011

Phew...

















Det tog ca 2 timmar att hacka loss all is från vår driveway.



Ett knappa centimetern tjockt lager av is...



Kolla istäcket på muren.

Jag brukar gilla vår lååånga uppfart men today...not so much. Men, man får se det som träning.

Nu har vi krubbat lunch och kidsen kollar film. Jag ska duscha och sen lägga mig i soffan och läsa.


Anonym

Ja phew vilket väder. Vi hade tung, tung snö. Vilket träningspass!



Utmaningen klar!

Kram

Saltistjejen

Fast det är vackert också...

Cari

Fantastiskt vackra bilder med isen på växterna.

Men tungt att röja det förstår jag.

Kalaslotta

Taina, ni fick snö, det glädjer mig...snö nära skidåkning är alltid bra. Visst var utmaningen lite lätt knäpp, man känner inte direkt köpsuget efter det spelet haha. Tjingeling!



Saltis, vackert men hårt och halt..



Cari, det går inte att röja bort det...det sitter fast.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress